Táncolj úgy, ahány évesnek érzed magad! A bőrápolással foglalkozó cég projektjének videója nagyon népszerű lett.
A kampány ihletője Ellen Linger harvardi pszichológus professzor 1981-es kísérlete, melyben néhány, a hetvenes éveit taposó férfit beköltöztettek öt napra egy olyan házba, melynek berendezése a 22 évvel fiatalabb énükre emlékeztette őket (beleértve a fogható tévéműsorokat is), hiszen az 1959-es évekre hajazott. Arra kérték őket, hogy nosztalgiázzanak, viselkedjenek úgy, mintha újra fiatalok lennének. A kísérlet olyan jól sikerült, hogy az alanyok látása, hajlékonysága, egészségi állapota is javult.
A Kiehl’s célja az volt, hogy a videói nézői ne mondjanak le dolgokról csak azért, mert már túl idősnek érzik magukat hozzá. Reméljük, Téged is inspirál a videó!
(Forrás: youtube.com / Fotó:twitter.com)